2011. február 27., vasárnap

Egyeskő, Öcsémtető túra





8 megjegyzés:

  1. Csodálatos fotók. Az utolsó egészen különleges, de mindegyik tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Szép képek! Egy pár évvel ezelőtt én is megtettem ezt az útvonalat, de még mindig vonzónak találom.

    VálaszTörlés
  3. Csodás fotók - szép időt kaptatok!

    VálaszTörlés
  4. Szép idő, jó fények. Az utolsó nekem is a kedvencem, de mind megállják a helyüket.

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozom az előttem szólókhoz, hogy szép az idő és nagyon jók voltak a fények. Amúgy elég érdekes arcát mutattad be az Egyeskőnek, ezt szeretem benne, hogy mindenkinek van egyéni rálátása, és az nagyon jó.
    Üdv, Lehel

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, hogy benéztetek hozzám, az időjárás tényleg velem volt, a beállításokat megkaptam leírva a hóban, így nem volt nehéz dolgom...

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű képek!!! A világ teteje :) " a beállítások leírva a hóban..." hát ez is jó! :D

    VálaszTörlés
  8. A harmadik képen a csúcsok, a formák .. nagyon kemény :)

    VálaszTörlés