2011. október 9., vasárnap

1/5

8 megjegyzés:

  1. Az első nagyon jó, van mondanivalója, hogy milyen kicsik is vagyunk mi emberek valójában..

    VálaszTörlés
  2. Valóban, az első kép fejezi ki, hogy milyen parányi lények vagyunk a világon...
    Mint fotó, a második kép tetszik nagyon! :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszetős a szemnek. Amint már írtam, az egyik kedvenc helyem a Hagymás és alig de alig várom, hogy újra mehessek. Hurráááááááá.

    VálaszTörlés
  4. Találó a cím. Az első fotó nekem is jobban tetszik.

    Szép fényeket.

    VálaszTörlés
  5. Lélegzetelállítóan szép a táj és a fotók is!
    Én is az elsőre voksolnék :) Jobban érzékelteti az arányokat és többet mutat ebből a gyönyörű tájból.

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus felvételek, csodálatos a táj! Remek! Üdv
    Jaros Gábor

    VálaszTörlés
  7. Helló. Valóban az első kép nekem is jobban tetszik, viszont nagyon is hozza mindkettő a hely hangulatát. Grat. Apropo. Láttam a Varázsképek, Székelyföld kiállításon szereplő képeket is. Gratula újra tehát !

    VálaszTörlés